• Gratis verzending vanaf €250,-
  • Orderkorting
  • Actuele voorraadindicatie
  • Voor 15:00 besteld, morgen geleverd


Bestellen en betalen

Bestellen en betalen



Bestellen


Zonder inloggegevens bestellen?
Je moet eerst een gebruikersnaam aanvragen via account aanmaken

Kan ik een herhaalbestelling plaatsen?
Ja, dat kan. Ga naar Mijn Account en kies onder bestelgeschiedenis de betreffende bestelling die je nogmaals wilt bestellen. Een herhaalbestelling kan alleen over een hele bestelling. Het is niet mogelijk om per orderregel een herhaalbestelling te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, neem telefonisch contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Telefoonnummer: 070 387 76 06

Zijn de prijzen in de webshop inclusief btw?
Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief btw (geldt ook voor verzendkosten). De btw en overige kosten worden tijdens het betalingsproces aan het totaalbedrag toegevoegd. Het totaalbedrag is opgebouwd uit: subtotaal exclusief btw, verzendkosten, en btw.

Wanneer zie ik mijn kortingsprijzen?
Voor inloggen zie je de standaard verkoopprijzen met bijbehorende staffelkorting. Klanten met een klantkorting zien hun prijzen na inloggen op mijn account. De prijzen worden na inloggen direct aangepast naar de klant specifieke verkoopprijzen.

Hoe lang blijven de artikelen in mijn winkelwagen bewaard?
De producten blijven ongeveer een week in de winkelwagen, tenzij de klant zijn cookies en historie in de browser verwijdert.

Kan ik de afleverdatum zelf aangeven?
Helaas is het nog niet mogelijk om zelf een afleverdatum te kiezen. 

Kan ik een nieuw bezorgadres toevoegen?
In het adresboek binnen mijn account is het mogelijk om een nieuw bezorgadres toe te voegen. Vervolgens kan je in stap 2 van het bestelproces dit bezorgadres selecteren.

Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?
Ja, via een smartphone of tablet kun je ook bestellingen plaatsen in de webshop.

Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Bij het succesvol afronden van een bestelling, ontvang je direct een voorlopige e-mailbevestiging. Als je de e-mail(s) niet kunt vinden in jouw mailbox dan raden wij aan om eerst de spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.


Betalen


Worden mijn gegevens veilig behandeld?
Ja, jouw gegevens worden veilig behandeld. Binnen de website worden jouw gegevens via een SSL-beveiligde omgeving, versleuteld verzonden. Kies je voor online betalen met iDeal, dan doe je dit veilig via de bekende, beveiligde betaalomgeving van de betreffende betaalmethode. De financiële afhandeling van de orders zal geschieden door MultiSafepay.

Wat zijn de verzendkosten en orderkosten?

Bestellingen vanaf € 250 - geen verzendkosten
Bestellingen onder € 250 - € 8,95 verzendkosten


Wat zijn de orderkosten bij een webshop bestelling?
Een voordeel bij het bestellen via onze webshop is dat wij géén € 8,50 orderkosten berekenen.

Wat moet ik doen als de betaling niet lukt?
Controleer de ingevulde gegevens en probeer het nogmaals. Mocht jouw betaling nog steeds niet lukken dan adviseren wij om contact op te nemen met jouw bank.

klantenservice1170x429.jpg
Klantenservice