Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Bezorgen en retouren

Bezorgen en retourneren



Bezorgen


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De meeste bestellingen worden door GLS bezorgd.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij bezorgen alleen op vaste adressen.

Wat als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
Mocht de zending niet volledig of correct zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantservice.  Samen met de klantenservice zal worden gezocht naar een zo snel en goed mogelijke oplossing.


Retourneren


Wat zijn de retourvoorwaarden?
Een product, géén special, kan binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. Deze retour kan telefonisch worden aangemeld. De producten dienen in de originele en hele verpakking te zitten en het product mag niet beschadigd of gebruikt zijn.

Retourneren 'special'
Voor ‘specials’ gelden andere regels. Het zijn producten speciaal voor een klant ontwikkeld. Om deze reden kunnen deze producten zoals de productomschrijving al aangeeft na aanschaf niet geretourneerd worden.

Wanneer kan ik mijn geld terug van mijn retourzending?
Dit gebeurt nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Wij sturen tevens een creditnota.

Wat gebeurt er met retourzendingen die niet worden geaccepteerd?
Wij nemen altijd contact op als een retourzending om welke reden dan ook niet kan worden geaccepteerd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, je betaalt zelf de kosten van de retourzending, mits de schuld bij Drabbe ligt door het leveren van een verkeerd of beschadigd product. Dan zijn de kosten van de retourzending voor onze rekening.

Klantenservice