Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Bezorgen en retouren

Bezorgen en retourneren



Bezorgen


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De meeste bestellingen worden door GLS bezorgd.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij bezorgen alleen op vaste adressen.

Wat als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
Mocht de zending niet volledig of correct zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.  Samen met de klantenservice zal worden gezocht naar een zo snel en goed mogelijke oplossing.


Retourneren / Annuleren


Wat zijn de retourvoorwaarden?
Een product kan binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd. Deze retour kan telefonisch worden aangemeld. De producten dienen in de originele verpakking te zitten en het product mag niet beschadigd of gebruikt zijn.

Een bestelling annuleren
Een bestelling kan worden geannuleerd als deze nog niet is verzonden. Als een bestelling al onderweg is kan deze helaas niet meer worden geannuleerd.

Retourneren / Annuleren “specials”
Voor zogenaamde “specials” gelden andere regels. “Specials” zijn producten speciaal voor een klant ontwikkeld. Daarom kunnen deze producten na bestelling niet geretourneerd of geannuleerd worden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Dit gebeurt nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 30 dagen. Wij sturen tevens een creditnota.

Wat gebeurt er met retourzendingen die niet worden geaccepteerd?
Wij nemen altijd contact op als een retourzending om welke reden dan ook niet kan worden geaccepteerd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, je betaalt zelf de kosten van de retourzending, tenzij wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd. Dan zijn de kosten van de retourzending uiteraard voor onze rekening.


Klantenservice