Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Vind ook op onze pagina's 'Bestellen en betalen' of 'Bezorgen en retourneren' jouw antwoorden.


Mijn account 


Waarom heb ik een account nodig?
Redenen om een account te maken: 

  • Volledig inzicht in bestelhistorie
  • Sneller het betalingsproces doorlopen 
  • Gemakkelijk bestellingen volgen
  • Herhaalbestellingen plaatsen
  • Géén orderkosten

Wat is Mijn account?
Mijn account is jouw persoonlijke klantomgeving waar binnen je de bestelhistorie kunt inzien, makkelijk herhaalbestellingen kunt plaatsen en jouw adresboek kunt beheren.

Hoe kom ik aan inloggegevens?
Klik op 'account aanmaken' en vul het formulier compleet in, verstuur de gegevens, en een gebruikersnaam en wachtwoord wordt z.s.m. per mail aan jou verzonden. De gebruikersnaam is hoofdletter gevoelig.

Kan ik mijn wachtwoord of e-mail adres wijzigen?

Log in op Mijn Drabbe en ga dan naar instellingen. Als je al bent ingelogd ga binnen je dashboard naar 'persoonlijke gegevens' om dit te wijzigen.

Kan ik afleverdatum en adres wijzigen, of eventuele instructies meegeven?
Ga naar jouw winkelwagen en klik op ‘Afleveradres wijzigen’ of ‘Instructie meegeven’.

Is het mogelijk om mijn bestelstatus in te zien?
Klik op orderinformatie om de status van de bestelling te zien. (alleen als je ingelogd bent).


Overige 


Welke merken zijn beschikbaar?
Ons productassortiment bestaat uit het merk Elesa+Ganter, joint venture tussen het Italiaanse bedrijf Elesa en Duitse bedrijf Ganter. De snelspanners, haaksluitingen van het merk SpeedyBlock vallen onder het merk Elesa+Ganter en zijn te vinden in de productgroep  snelspanners en haaksluitingen

Kan ik producten vergelijken?
Helaas kunnen wij de ‘productvergelijkings’-optie niet bieden in onze webshop. Echter zijn onze productspecialisten altijd bereid om samen met jou een vergelijk te maken. Neem in dit geval contact op met onze contact .

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Dit kan door onderaan in de nieuwsbrief op ‘uitschrijven’ te klikken, maar wij zien je liever niet gaan.

Wat is de privacy- en cookieverklaring van de Drabbe webshop?
Drabbe maakt gebruik van cookies. Lees meer hierover in de privacy- en cookieverklaring.

Wat zijn de openingstijden van Drabbe?
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Buiten kantooruren kan je contact opnemen via ons contactformulier. Wij streven ernaar binnen 24 uur te reageren.

Hoe kan ik een klacht melden?
Neem contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact op te nemen om samen een juiste oplossing te vinden.

Klantenservice